18 juni 2012

Nyyy sadel! :-D

Jaaa :-D Nu har jeg vel ledt efter sadel i lidt tid xD Men, ikke så længe alligevel, og nu er min sadel-søgning endelig ovre! :-D *tålmodigheden længe leve* xD
Det er en bomløs sadel, og så smart som jeg er, så har jeg allerede glemt navnet på den xD Thihihihihiihi xD Men den er goooooooooood at sidde i! :-D Også fik jeg selvfølgelig også lige en trykfordelene pad, stigremme og en gjord med :-D Så jeg er godt tilfreds! :-D Nu håber jeg bare krikken kan lide den også xD

I dag har jeg også været til min anden sidste eksamen :-P Mundtlig dansk eksamen. Og det gik fantastisk!! :-D Jeg fik 10 og er godt tilfreds! :-D Engelsk på torsdag, også har jeg ferie! :-D
Også sluttede jeg dagen af med en 3 plads til konkurrencen til hundetræning i dag :-P Så det var dejligt! :-D

Præmiehunden, Cody! :-D

Lige nogle billeder af sadlen :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar