16 juni 2012

Fantastisk, intet mindre end fantastisk!! :-D

Mærker I glæden ved overskriften? Jeg gør i hvert fald! :-D

I DAG SKRIDTEDE JEG PÅ MIN HEEEEEEEEST FOR FØRSTE GANG SIDEN UGE 17!! :-D Er jeg lige glad eller hvad? xD Jeg startede med at hente ham ind, og strigle vidunderdyret :-* Han var bare så søøøøøøød!! :-D Han stod helt stille, hvilket ikke er så tit det sker, så det var bare endnu bedre! :-D
Jeg lånte min mors sadel, da den ligger bedst på ham, men stadig ikke optimalt. Så jeg lagde lammeskindsunderlag mellem sadlen og hans dejlige underlag med navn (Y) også fik han hovedtøj på :-P Jeg vil ikke sidde og sige, at jeg ikke var nervøs for hvordan han ville reagere. Sidste gang jeg sad på ham, så bukkede han mig af 3 gange. Jeg kom dog op igen, hvor min mor holdte ham, men han var så utilpas med det, at jeg ikke sad der mere end max. 30 sek. Men i dag, ufh! Jeg kan slet ikke glemme glæden ved at sidde på sin elskede hest! :-D Han tog det hele super pænt, og jeg kom op uden noget bøvl! :-D Jeg skridtede lidt rundt på ridebanen først, mens de andre kom op på deres heste, og han var bare søød! :-D Vi skridtede en lille tur, udelukkende i skridt! :-D Og selvom han ikke har været brugt i et par mdr. så var der intet at mærke på ham! :-D Uuuuuhhh han var bare fantastisk!! :-D Da vi kom hjem, blev han også forkælet lidt :-D Thihihi <3

I næste uge skal jeg op til de sidste to eksamener (glædelse!!) også er jeg officielt færdig med folkeskolen! :-D Også skal vi ud og kigge på ny sadel til Kaliber! :-D Jeg glæder mig! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar