03 juni 2012

De sidste par dage her..

Så har jeg ikke fået opdateret i nogle dage, men, igen, har jeg ikke haft overskuddet til det. :-// Så vi tager bare nogle dages opdatering nu xD

Det sidste jeg har skrevet herinde var, at Kalibers ben nu var blevet hævet og varmt igen, hvilket også passer og er super træls :-//
D. 30 maj fik jeg så en besked fra min mor om, at hun havde bestilt dyrlæge til kl. 15:15 samme dag. Jeg gik så egentlig bare og ventede på klokken blev 15:15. Dyrlægen skriver til os, at hun er forsinket en times tid. Så vi tager derud og strigler hestene og longerer min mors hest, Prins :-))
Dyrlægen kommer så, og vil se Kaliber i bevægelse, så jeg traver med ham, hvor han trækker på bagbenet. Så vil hun lave en bøjeprøve på ham, men hun kunne slet ikke, fordi han flegnede totalt ud, eftersom det gjorde ondt på ham :'-((
Så vi aftalte, at vi kører ud med ham onsdag til hende, hvor han så skal overnatte til torsdag. Hun vil så røngtenfotografere og scanne ham, for at se om hun kan finde noget der er galt inde i benet af ham :-//

I dagene efter det, hyggede vi bare lidt på folden, og han trækker stadig på bagbenet :-//

I dag, d. 3 juni, var jeg til Lemvig Dyrskue med Kurt, min søsters shetlænder :-D Det var en super fed dag! :-D Hygge med hesten og okay vejr! :-D Lige bortset fra et par byer, men det var ikke ret slemt :-)) Mig og nabopigen var hestepassere for Kurt og hans trailermakker, Katla :-)) Suuuuper hyggeligt :-D Kurt endte med, at komme hjem med en førstepræmie i ridekonkurrencen for ryttere under 12 år :-D Det var hans part, Jessica, som havde reddet ham, super flot! :-D Også fik både Cecilie og Jessica en roset hver for at være med :-D Så de var godt tilfredse :-D

Kurt under ridekonkurrencen :-D

Mig der hygger med Kuuurt! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar